Klubbstevne i dressur 23 september

Postet av Amalie Tollefsen Lohne den 19. Sep 2023

Klubbstevne i dressur 23 September!
Dommer: Kirsten Kristine Vik
Steward: Ann Mariell Lipinska Lekven
Klasser:
RLD:1 (tillatt med leier)
LC:1
LC:3
LB:3
FEI Para Intermediate Test A 2023 Grad II
Pris: 200 kr pr klasse
Påmelding på mail til saetregaarden@hotmail.com
Alle som skal låne skolehest må skrive tre hesteønsker. Avtal med ridelæreren din hvilken klasse du skal ri.
Påmeldingsfrist: 20.09.2023, kl. 22.00
Det blir krav om at alle som ønsker å delta på klubbstevne i sprang, også må ha ridd dressurstevne det siste året.
Alle som deltar må hjelpe til med dugnad. Det trengs hjelp både kvelden før stevnet og selve stevnedagen. Har du ønske til hvilken dag du blir satt opp skrives dette i påmeldingen. Hvis noen har mulighet til å bidra med bakverk blir vi veldig glad for det.
Stevnet kan bli fullt, så det blir påmelding etter førstemann til mølla prinsippet. Hestene fordeles ikke etter samme prinsipp.