Godt nytt år - og ny ridebane?

Postet av Sætregården Hestesportsklubb den 22. Jan 2019

Styret i Sætregården Hestesportsklubb vil takke for året som har vært, og vi ser fram til det nye året sammen med alle dere!

Kommende aktiviteter i klubben vil blant annet være flere filmkvelder, flettekurs, førstehjelpskurs og stevner. Har du ønske eller forslag til aktiviteter, ikke nøl med å ta kontakt. Informasjon og påmelding om de kommende aktivitetene kommer etter hvert. Følg med på Facebooksiden vår for å holde dere oppdatert.

Vi vil i år som alle år arrangere 4 stevner - 2 i dressur og 2 i sprang. Datoer kommer!

I 2018 fikk vi på plass den fine tribunen vår og vi er så fornøyd! I år vil vi også ha fokus på å oppruste anlegget vårt. Denne gang har vi både utebanen og dommerboden i tankene. Dersom noen foreldre eller noen dere kjenner kan hjelpe oss med dette - på hvilken som helst måte, hadde vi blitt glad om dere tok kontakt med noen i styret.

Årsmøtet avholdes onsdag 20. mars i kafèen på Sætregården. Mer info kommer. Har du et ønske om å bidra? Ta kontakt med en fra styret, eller valgkomittèen - Liv Berentsen og Gry Sæterstøl.