Vi inviterer til sprangdag 14. september

Postet av Sætregården Hestesportsklubb den 5. Sep 2019

Her vil alle få mulighet til å prøve å ri gjennom en sprangbane som på et stevne, med både muntlig og skriftlig tilbakemelding fra feil og stildommer. Men: i motsetning til forrige sprangdag får dere denne dagen kun mulighet til å ri gjennom banen én gang.

Det blir sløyfe til alle deltakere, og diverse kåringer for hver klasse. Det blir ikke rangert premiering.

Vi oppfordrer til å ri med stevneklær, men dette er ikke et krav.

Pris: 100 kr pr klasse

Klasser:

Klasse 1 - 20 cm
Klasse 2 - 40 cm
Klasse 3 - 60 cm
Klasse 4 - 70 cm
Klasse 5 - 80 cm

Hør med din ridelærer hvilken klasse du bør melde deg på.

Send påmelding på mail til saetregaarden@hotmail.com.
Påmeldingsfrist: Tirsdag 10 September.

De som skal ri skolehester må skrive tre hesteønsker i rangert rekkefølge.

Lynet kan ikke velges. Honey kan kun velges i 20 cm, og Tøtto kun i 20 og 40 cm.

Sprangdagen er åpen for alle klubbens medlemmer. Det er også lov å stille med egen hest så lenge vaksiner er i orden.

Alle deltakere vil settes opp på dugnad. Skriv i påmelding om du helst ønsker dugnad fredag 13 September kl. 18, eller i løpet av sprangdagen på lørdagen.

Hold også av 28 September, da arrangerer vi programridning i dressur