Bestilling av klubbjakker

Postet av Sætregården Hestesportsklubb den 24. Mar 2018

Jakkene er i fargen mørk blå, klubbens logo broderes nede på ryggen, og det er mulig å få navnet sitt brodert på brystet. Jakkene tåler litt vann, og er i tillegg foret slik at man kan holde varmen🙂  De er normale i størrelsen. Men hvis du er usikker på hvilken størrelse du trenger kan du enten dra innom Horze og prøve eller prøve jakkene til skolecupgjengen.

Totalpris per jakke er ca 900 kr, men klubben betaler et mellomlegg slik at prisen per jakke blir 650 kr.

Det er også mulig å gå innom Horze og bestille jakkene selv, men da til full pris.

Skriv deg opp på lapp som henges opp i ridehallen, send oss en mail eller skriv i kommentarfeltet på Facebook for å bestille. Husk å skrive hvilket navn som eventuelt skal skrives på brystet, og størrelse. Bestilling er bindende!

Frist for bestilling: 15 April 2018.